שירות- מצב תודעתי - הרצאות באילת

השאלה שיש לשאול לקוחות בתום כל תהליך שירות היא "האם את/ה מרוצה?". זו השאלה החשובה ביותר.
פחות חשוב אם הלקוח קיבל את מה שהוא ביקש, ממש לא נורא אם לא סיפקנו לא את הסחורה שהוא רצה. מאוד חשוב שהוא יצא מרוצה כי זה מה שיגרום לו לחזור!!!
לקוח יהיה מרוצה אך ורק אם הצלחנו לכוון נכון לצרכים הרגשיים שלו, אם הצלחנו להפוך אותו לאדם שמח, אם הוכחנו לו שבוא האדם היקר והחשוב לנו ביותר, אם גרמנו לו להרגיש שאין לנו מאות לקוחות אלא הוא ורק הוא קיים.
האתגר הוא שעומד לרשותנו זמן קצר במפגש עם לקוחות!
סדנא מהנה זו מטמיעה התנהגות שירות נכונה שגורמת ללקוחות לאהוב לחזור אלינו שוב ושוב.
אודות המרצה: בעל תואר ראשון בניהול, בעבר מנהל הדרכה ומשאבי אנוש במלונות, מאמן אישי, מנחה קבוצות. מרצה וותיק בעל ניסיון רב בעמידה מול קהלים מגוונים.
הגדל

מרצים באילת בנושאים מגוונים מרצה אילתי, הרצאות מגוונות

ליצירת קשר ניתן להקליק על הלוגו

ליצירת קשר להקליק כאן

או בטלפון: 6323373 - 08

עבור לתוכן העמוד