הרצאות באילת אמנות העברת המסרים

שלום רב,

לפני מספר שנים השתתפתי בקורס הנעה לפעולה. למדתי במשך שבועיים שלמים על גישות שונות.
אתם יודעים מה הדבר שאני הכי זוכר?
את הכלל שאומר: " כשהתנאים משתנים , האדם חוזר להרגלים הישנים".
למה? כי השיעור הזה הועבר במגרש כדורסל (המקום האחרון בו הייתם מצפים לפגוש אותי), דרך משחק. הלמידה והמסקנות היו מוחשיות וחווייתיות. הן היוו סוג של צריבה במוח.

כאשר אנו מתכננים הרצאה לקהל מסוים אנו נשאלים שלוש שאלות:
1. מה המטרה
2. מהם המסרים שאנחנו רוצים להעביר
3. מי קהל המאזינים.
רק שילוב של שלושת המרכיבים הללו יביא להרצאה מוצלחת.
מדוע?
כי מתוך שלושת אלו נוכל ליצור את הדרך הנכונה ביותר להעביר את המסרים.

אנחנו בהחלט יכולים לקחת קבוצת מנהלים ולדבר איתם על גישת מוטיבציה וההיגיינה  על פי הרצברג, להוסיף פנימה מעט מתאוריית הכוחות של קורט, לתבל עם מעט אדיג'ס ולקנח בסולמו של מסלאו.
אבל מה דעתכם, לקחת את אותם מנהלים לסדנת ציור בפחם?
בואו ניתן להם לעשות משהו שלא עשו מעולם.
נעניק להם חוויה ובתום החוויה ננתח את התחושות שלהם, את ההתנגדויות ומה בסופו של דבר גרם להם לפעולה, לביצוע.

פתחנו מחלקה חדשה בחוויה וידע העוסקת באומנות כדרך לימוד מקצועות התקשורת והניהול.

 

שמי אבנר נחשון ואני מנהל את מאגר המרצים הגדול והאיכותי באילת. צלצלו אלי בכל
נושא 050-3959895 ואפשר גם דוא"ל
avner@havayeda.co.il

הכתבה מופיעה גם בפייס בוק שלנו הקליקו כאן ושתפו.

עבור לתוכן העמוד